Ujęcia z lotu ptaka to zupełnie inna rzeczywistość. Niecodzienny punk widzenia pozwala wzbogacić materiał filmowy o ciekawe kadry, które uczynią go bardziej interesującym. Ujęcia z powietrza na potrzeby powstania filmu reklamowego pozwalają zaprezentować codzienne sytuacje i z pozoru zwyczajne miejsca w sposób niesztampowy i oryginalny.
Filmy z drona to doskonałe narzędzie promocyjne. Rewelacyjnie sprawdzają się w przypadku nowych inwestycji deweloperskich – umożliwiają udokumentowanie i zaprezentowanie różnych etapów powstawania inwestycji, aż po jej finalną prezentację – z przyległą infrastrukturą, rozlokowaniem budynków czy atrakcyjnym położeniem w sąsiedztwie zielonych terenów.
W filmach promocyjnych prezentujących walory danego regionu czy miasta wprost nie może zabraknąć ujęć z lotu ptaka, które jak żadne inne, są w stanie uchwycić piękno i niepowtarzalność walorów przyrodniczych. Spójrz na wysokobudżetowe, stojącej na najwyższym poziomie profesjonalizmu produkcje dla National Geographic – jaki odsetek kadrów to właśnie ujęcie z powietrza?
Filmy z drona mogą także z powodzeniem zostać wykorzystane w relacjach z eventów, rozmaitych zawodów oraz imprez sportowych, sprawnie użyte mogą stać się również efektownym narzędziem dla działu HR. Wiele zależy od pomysłu, a także wiedzy i profesjonalizmu realizatora.